שוקלים ללמוד הכשרה מקצועית / תעסוקתית?

הממשלה בישראל הקימה מערכת להכשרה מקצועית, המציעה למבוגרים 18+ הזדמנות לעבור קורסי הכשרה מקצועיים יוזמה מבורכת זו שמתבצעת ע''י שירות התעסוקה באמצעות האגף להכשרה מקצועית המפעילה תוכנית להשתלבות בעבודה ע''י שוברים. דרך זו מאפשרת לקבל מימון חלקי של לימודים במגוון רחב של קורסים ובמוסדות שונים המוכרים ע''י משרדי הממשלה השונים דבר זה נועד לתמוך בשיפור כישוריהם והמיומנויות שלהם ובכך להגדיל את סיכויי הקריירה שלהם .

מידע כללי :

כדי לקבל קורסים מסובסדים, יש לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות. אם אתם מעוניינים להשתתף בקורסים מסובסדים, יש לפנות למשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה או ללשכת הרווחה, אם ברשותכם רישום בה, ולקבל את כל המידע הרלוונטי על ההטבה הזו.

יתכן ששרות התעסוקה יכול להתיר לאנשים שאינם רשומים בלשכה להשתתף בקורסים המתוקצבים. במקרים כאלה, הפניה למועמדים שבביניהם נכללים גם אנשים בבלתי-מועסקים, נעשית דרך פרסום באתר המשרד או דרך כל דרך אחרת הנחוצה.

מגוון רחב של תחומי לימוד

  • שיווק ופרסום
  • ניהול ומנהל עסקים
  • תחבורה ולוגיסטיקה
  • תחום הטיפוח והבריאות
  • ועוד...

הייטק ותעשיית המידע

בחירת התחום הנכון משפיעה ישירות על השלבים הבאים שבתהליך: הלמידה, ההשתלבות בעבודה והצלחת הקריירה המקצועית.

*כאמור, המון אנשים פונים אלינו באתר ומבקשים להירשם ל''קורסים של משרד העבודה'' ואף לקורסים בחינם אם יש אפשרות. למרות שאנו משתדלים לעזור להם, העניין הוא לא כל כך פשוט כמו שהם יכולים לחשוב. השוברים ללימודים הממומנים על ידי המדינה אינם ניתנים על ידי המכללות עצמן או על ידינו, אלא ניתן להשיגם דרך השירות הממשלתי של התעסוקה ותחת אחריותו של משרד הכלכלה. בנוסף, ההצעה של קורסים והזמינות שלהם משתנות מעת לעת, כך שגם לנו יש קשיים לפעמים לעקוב אחרי האפשרויות השונות ולהפנות אתכם ישירות להם.


לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר